Eksää tiärä

Pandora: Don't you know

Serkullani oli aikanaan Atari-tietokone – on ehkä vieläkin, en tiedä. Sitä sitten aina tätini perheen luona vieraillessa piti päästä pelaamaan. Ainakin Ikari warriors ja Buggy Boy olivat kovia pelejä, ai että.

Serkun huoneessa oli myös stereot ja Pandoran Tell the world -albumi. Sitä oli sitten kiva siellä kuunnella ja ihailla Annelia siinä kiiltävässä mekossa siinä levyn kannessa. Enpä nyt varmasti muista, osuivatko nuo Atari- ja Pandora-ajat päällekkäin, mutta vitunkos väliä sillä. Tuolta levyltä on kuitenkin tämän päivän biisi.

Tämähän on taas tätä ysäriä. Hiton hyvää ysäriä onkin. Jännä, miten monet biisit olivat tuohon aikaan niin saman kaavan mukaan tehtyjä, mutta silti sieltä aina jotkut nousevat ylitse muiden. Niin kuin nyt vaikka tämä Don't you know. Jumalattomat bileet lähtee heti käyntiin, kun tämä soi. Ei tästä mitään huonoa sanottavaa ole.

Eilen kerroin, että kolmen biisin kohdalla olen harrastanut salamannopeaa biisintunnistusta pubivisoissa. Tämä on niistä se, josta olen ehkä kaikkein ylpein. Se oli se intron hieman kongimainen syna, ja olin jo kirjoittamassa vastausta. Ympärillä oli pari hämmentynyttä ilmettä. Voi jumalauta että mä oon hyvä!

Kommentit