Mä käännyn suhun

Melanie C: I turn to you

Spice Girls oli iso juttu aikanaan. Tosin ei minulle. Muistaakseni minulla ei ollut juuri mitään suhdetta heihin. Toki heidän musiikkiaan kuuli väkisin joka paikassa. Osasta biiseistä tykkäsin – en tosin muista, myönsinkö sitä – osasta en. Joitakin biisejä on toki mielessä edelleen.

Spice Girlsistä on yksi jos toinenkin lähtenyt soolouralle, kai, mutta eipä minulle niistäkään sen kummempaa tietoa ole. En ole kuunnellut. Melanie C:n I turn to you on kuitenkin jäänyt mieleen, ja kuuntelen sitä edelleen silloin tällöin.

Eipä tähän sen kummempia perusteluja ole, miksi tästä tykkään. Kunhan tykkään. Minulle tärkein on tämä Stonebridgen R&B-versio. Jotenkin tämä toimii paremmin tällaisena rauhallisena versiona. Mielikuvani mukaan joko tämä tai Hex Hectorin danceversio aiheesta on se eniten soitettu. Eikä ihme, sillä oikeastaan se albumiversio on ihan paska.

Kommentit